Яким має бути майбутній фахівець - логопед, вчитель початкових класів школи для дітей із тяжкими порушеннями мовлення? Які професійні компетентності необхідно у нього сформувати під час навчання в закладі вищої освіти? Які особливості роботи сучасної спеціальної школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення мають бути враховані?
Саме ці запитання є актуальними у контексті удосконалення освітніх програм кафедрою логопедії та логопсихології НПУ імені Михайла Драгоманова. Лише зв’язок між теорією та практикою навчання може забезпечити успіх підготовки майбутніх фахівців.
Тісна співпраця науково-педагогічних працівників кафедри з педагогічними колективами спеціальних шкіл, спеціальних та інклюзивних класів допомагає у вирішенні поставлених завдань.
21 вересня 2022 року завідувач кафедри логопедії та логопсихології проф. Федоренко С.В., доценти кафедри логопедії та логопсихології Швалюк Т.М. та Чередніченко Н.В. зустрілись з керівництвом та вчителями спеціальної школи №7 м.Києва. Директорка школи Никитюк Л.А. та завуч з навчальної роботи, Добровольська О.М., представили своє бачення вчителя-логопеда, вчителя початкових класів школи для дітей із тяжкими порушеннями мовлення та висловили побажання щодо змісту підготовки майбутніх фахівців. Дякуємо нашим стейкголдерам! Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!