Гноєвська Оксана Юріївна
Посада: доцент кафедри логопедії та логопсихології
Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук
Сфера наукових інтересів: інклюзивна освіта осіб з особливими освітніми потребами
Викладає дисципліни: Основи інклюзивної освіти, Організація інтегрованого та інклюзивного навчання, Технології інклюзивної освіти, Спеціальні методики корекційної роботи, Інноваційні технології в системі інклюзивної освіти
Останні публікації
- Maria Sheremet, Oksana Hnoievska. How teachers can work with parents in terms of educational integration. Universitatsverlag Hildesheim, Hildesheim 2016. Alle Rechte vorbehalten.
- Hnoievska O. Formation of correctional competence of a primary school teacher of secondary school with inclusive education. Universitatsverlag Hildesheim, Hildesheim 2016. Alle Rechte vorbehalten.
- Гноєвська О.Ю. Педагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі професійної перепідготовки. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. пр. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – № 37. – С. 27-34.
- Turchynova G., Hladun Т., Hnoievska O., Harashchenko L., Kozak L., Rudenko I., Tarasova V. Entrepreneurship Education of ІT-Specialists Through Distance Learning Technologies. International Journal of Entrepreneurship Education. USA. 2021. Volume 25. Issue 6. Pp. 1−8. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurship-education-of-it-specialists-through-distance-learning-technologies-11148.html (Scopus)
- Гноєвська О.Ю. Результати формування корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів з інтегрованою та (або) інклюзивною формою навчання. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Випуск 24. Том 1. Видавничий дім «Гельветика». 2020. С. 80-86.
- Formation of Correctional Competence of Teachers on the Basis of Neuropedagogy. BRAIN/BroadResearch in Artificial Intelligence and Neuroscience journal journal published by Lumen Publishing House. Romania. 12(3). 2021. P. 236-254 https://lumenpublishing.com/journals/index.php/brain/article/view/4195 (Web of Science)